Öppet hus

Hallå ! Idag är det dax att vara på öppethus här i skolan, jag ska vara på elektroniken med resten av min bas grupp kul hehe !
Just nu sitter jag uppe på studie torget och gör absolut ingenting men har roligt sällskap iallafall :)
Nu idag sitter jag och tänker på ifall min Pojkis kommer ner till Göteborg idag för han glömde sin laddare till mobilen igår haha :P
Men hoppas på det bästa vill ju gärna träffa han! <3
Nu ska jag rulla vidare Ha det gött !

komentera här♥
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

POSTAT 2012-01-23 KLOCKAN 09:46:28
BLOGG: http://smnmode.blogg.se/

vad har du på hjärtat?♥

ditt namn♥
kom ihåg mig♥

E-postadress: (bara jag som ser♥)

din blogg ♥

vad har du på hjärtat ?♥

Trackback