............ skit

Jag har haft det svårt att kunna släppa dig även vad du har gjort ditt svin ..
Jag orkar inte längre. tänker på dig och du har gjort så att jag aldrig ska kunna lita på någon kille igen verkligen ingen.. förutom mina vänner.
Allt du har gjort är oförlåtligt skulle aldrig i hela mitt liv vilja ha dig tillbaka men ändå tänker jag på dig.. va är det för fel?
Du bryr dig inte ens det är så sjukt dålig stil. Jag både skriker och gråter på samma gång.
Hatar dig men ändå tänker jag på dig..
HORAAA !!! Jag vill aldrig veta av dig du får mig att spy !!!
Kan inte fatta att du gjorde så.
Du har verkligen förstört mig men ändå har du sagt till mig att du aldrig ville förstöra mig men det gjorde du..
Kan inte men jag måste, OHHHHH ! Va fan ska jag göra
</3
.......

komentera här♥

vad har du på hjärtat?♥

ditt namn♥
kom ihåg mig♥

E-postadress: (bara jag som ser♥)

din blogg ♥

vad har du på hjärtat ?♥

Trackback