misstag

Jag skulle gjort allt för att ta tillbaka tiden igen. Nu får jag bara lära mig av mitt misstag och ska bli en starkare person men det är svårt för jag tror hela tiden att du kommer att hämnas emot mig vad jag än gör mot dig just nu men det är dig själv att skylla på.
Jag orkar inte mer verkligen, men jag är tacksam över all hjälp jag får av min familj och av mina närmaste.
Så jag hoppas jag får mina pengar snart iallafall.
Tur att livet handlar om att göra misstag annars lever man inte man blir starkare av att göra misstag som man lär sig av så kom ihåg nu även om det är ett HEMSKT misstag du har gjort så lär du dig att inte göra det igen. Du blir sårad men du inser att du inte kan leva så där och gräva ner sig så du ställer dig upp och tar ett stort andetag och känner att du lever !
Ingen är ensam även om man kan tro det det finns många som finns där för en ! <3
Så lev folket
Men det är någon som verkligen kan få mig att glömma han av bara några sekunder du gör mig glad och du kan göra mig galen samtidigt. Jag älskar ditt leende och dina ögon gör mig galen.
Jag hoppas bara du skulle kunna känna desamma med mig liksom
Fast det kanske du gör ändå... vem vet fast jag är ändå inte redo för ett förhållande nu.
Men jag säger bara Fånga ögonblicket :)

komentera här♥

vad har du på hjärtat?♥

ditt namn♥
kom ihåg mig♥

E-postadress: (bara jag som ser♥)

din blogg ♥

vad har du på hjärtat ?♥

Trackback