tänker..

Hej nu ligger jag här i soffan och har något så sjukt ont i magen.
Nu ligger jag och tänker på om jag är värd dig eller inte du verkar inte vara intressard längre... kanske är jag bara svartsjuk eller så är det bara att jag sitter och tänker på händelsen fortfarande. Jag är rädd att förlora dig totalt men ändå inte för jag måste ha min självrespekt men varför hålla på att reta mig med alla tjejer... blir frustrerad att du inte bara kan berätta sanningen för mig eller är det sanning det du säger, funderar på att inte berätta sanningen alls.
eller är det bara jag som spökar ?
Gud hjälp mig jag behöver detta nu jag vill bara ha fram sanningen och om allt är som det ska.
Det bara knyter sig i magen på tanken av allt jag vill inte ha det så här, jag vill ha det bra, vill ha lycka och ärlighet !
GAAAHHH !!! är det någon som fattar vad jag menar  ?
Jag är så något sjukt kär så hjälp mig nu !!

komentera här♥

vad har du på hjärtat?♥

ditt namn♥
kom ihåg mig♥

E-postadress: (bara jag som ser♥)

din blogg ♥

vad har du på hjärtat ?♥

Trackback