I miss you ..

if only I could stop being worried about everything that has happened. I just wantanswers about what's going to talk to you without it being wrong. I miss you.. <3

Jaa efter allt som har hänt nu så har jag svårt att veta vart du verkligen är  .. :( för du kan inte svara mig när jag smsar skriver på facebook eller något annat .. Älskar dig men vill inte förlora dig.
Det känns inte som att du vill kämpa för mitt hjärta nu mera. Du verkar inte vilja prata med mig skriver varje dag men får bara något svar ibland..
Det är inte som det var mellan oss när du skrev på facebook hur du känner för mig och vad du älskar med mig liksom Saknar det så stort !
:(


11 juni 2011 datum som man aldrig glömmer ..<3

komentera här♥

vad har du på hjärtat?♥

ditt namn♥
kom ihåg mig♥

E-postadress: (bara jag som ser♥)

din blogg ♥

vad har du på hjärtat ?♥

Trackback